Dont feel pain.

Good night Darlings.
Längtar till imorgon för då kommer min nya bloggdesign upp så håll utkik. Är det någon mer som kollar på Stylisterna på kanal5play? Jag har följt varenda avsnitt och tycker alla 4 som är kvar är sjukt duktiga men jag vet att det kommer stå mellan Carro, Melody eller Niklas. Kajsa är riktigt grym på att förklara och förmedla känslor men jag tål inte hennes humör. Hon är en sådan tjej som inte kan glädjas åt andra & som drar ner stämningen snabbt om det inte passar henne. Dom andra deltagarna gillar jag personligen och att dom får grymma slutresultat. Carro verkar va en sån härlig tjej jag skulle komma bra överens med. 
Idag har jag jobbat och träffat mina älskade arbetskollegor & sedan gymmat. Hela förra veckan levde jag på godis. Åt knappt ingen mat utan åt godis om dagarna. Jag har ett ganska sjukligt godisbetende och förra veckan gick verkligen i överstyr... Så har bestämt mig för att skärpa mig. Min kropp mår inte bra av det. På torsdag ska Anna fixa mina naglar. Spännande :)


x x x


Kommentarer
Nathalie

Snart kommer ja till dej inte långt kvar nu:)!hoppas bara ja blir frisk innan:) hör av mej när ja fått reda på om jobben:)<3

2011-03-15 @ 12:15:14
Sandra Marinoni

jag känner exakt samma ang Kajsa, jag tål verkligen inte henne. Hon verkar vara en riktigt småsint person, som inte kan glädjas åt andra och bara snackat massa skit - och hon själv tror att hon är suuupersnäll! hahah, gillar inte såna personer!

2011-03-15 @ 19:07:44
URL: http://marinoni.blogg.se/
Amanda S

Har suttit och kollat på dina bilder från England, ser ju asgrymt ut! Lite bättre än vanliga gamla tråkiga Sverige. Hursomhelst, hoppas allt är bra med dig. Kraaaaaaaaam.

2011-03-15 @ 22:21:02
Caroline Karlsson-Bor i England

Nathalie: Absoolut. Har du sökt ? Vill att du kommer men samtidigt måste du själv vara peppad,framåt på att du verkligen vill det här. Hjälpa att kolla efter lägenhet och ta ansvar :) Boka biljett och kom så snart du kan cant wait.



Amanda S: Heeej sötiiis saknar dig juu. Hur mår du och göteborg? England är gryymt mycket bättre än Sverige. Det fattas bara att jag träffar en kille så blir jag nog fast här för alltid haah :P

2011-03-15 @ 22:44:27
URL: http://lisacarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback