Svar på Frågestunden:








Kommentarer
Sandra Marinoni

åååh kul!! jag har en följdfråga - hur gick det med lägenhet och så? hur skaffade du dig den? har du släkt/vänner där sedan tidigare så du kunde fixa den genom dem eller gjorde du allt på egen hand?

(det lockar otroligt mycket att dra utomlands och jobba, hehe)

2011-03-23 @ 17:01:24
URL: http://marinoni.blogg.se/
Caroline Karlsson-19 år & bosatt i England

Sandra: Jag har aldrig vart i England förut och har ingen släkt. Jag sökte inte ens på google vart jag skulle någonstans. haha. jag bara drog. Jag checkade in på ett vandrarhem 1 vecka och bodde med 4 andra tjejer i samma rum. Efter 6 dagar kände jag att jag behövde mitt eget space och började kolla efter rum/lägenhet/flat på engelska sidor exempel flatshare.com ,gumtree.com m.m. Sedan hittade jag en flat jag ville ha. Åkte på visning dagen efter och tog den på plats. Det är mycket enklare att få rum m.m. i england än Sverige. Du kan i princip flytta in direkt om du hittar något vilket det alltid gör. Det finns massor.

2011-03-23 @ 22:47:45
URL: http://lisacarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback