Jag ger mig aldrig förens jag är nöjd.

Hey darlings.
Ibland känner jag bara att jag måste stoppa mig själv. Jag vill för mycket på en gång. Får jag inte som jag vill så blir jag tom inombords ungefär att jag blir ledsen på mig själv för att jag stoppar mig själv. Jag är skapt sådan. Jag älskar förändringar. Jag gillar inte att man gör samma sak dag in  dag ut.Livet är för kort för det.

Imorgon kommer natha till London och sover där och på torsdag åker hon och hälsar på mig i bournemouth och stannar tills på söndag so FUN!!! <3

Kommentarer
maddoooh

Hej Carro :) Hoppas allt går super för dig och allt är bra ! Tycker du är modig och sjukt stark som gjort just detta (: du kommer gå långt , sköt om dig kram <3

2011-03-01 @ 19:51:18
URL: http://maddoooh.blogg.se/
Caroline Karlsson-Bor i England

Hej madde tack så jätte mycket. Du och andreas är välkomna när ni vill, det vet du <3

2011-03-01 @ 21:11:59
URL: http://lisacarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback