God night

God night darlings.

Såhär här ser det ut just nu i min flat number 8. Snart släcker jag ner och lägger mig för kvällen.
Gå alltid era egna vägar hur ni än har det singel eller i ett förhållande. Man kan inte vara för beroende av andra. Ta ett steg ut ur tryggheten. Ni kommer växa som person, hitta er själva, inse saker och ting. Får höra allt för ofta folk som säger " jag vill plugga men min pojkvän vill inte flytta så därför vill jag inte plugga" eller liknande saker. Snälla gör det NI vill.  

Sorry men ska städa imorgon hahaah! för stökigt.
X X X

Kommentarer
maddoooh

Tack så mycket jag är super nöjd :D Åå du riktigt bra skrivet !!! De skulle verkligen va kul att komma och hälsar på dig, har sett att de finns en hel del snygga saker att shoppa där, då får vi ta en runda :) Ska säga till Adde också :P Sköt om dig <3

2011-03-02 @ 22:28:58
URL: http://maddoooh.blogg.se/
Caroline Karlsson-Bor i England

Jaaa det finns mycket snygga grejor här som inte finns i sverige så det du köper blir UNIKT :D <3

2011-03-03 @ 00:40:32
URL: http://lisacarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback