Fitspace Bournemouth

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att jobbat & tränat. Lägger upp lite bilder från gymmet. Idag kom jag på något jag saknar med Sverige. Typ filmkvällar. Att köpa massa godis, chips,cola,pizza och bara fetta framför någon bra film. Nästa gång jag kommer till Sverige vilket blir bestämt imorgon men om det blir ja så kommer jag 6-16 maj. Jävlar vad jag ska bli feeeeet. Ska njuta varje dag. Shit vad jag saknar min älsklings katt mirre som fyller 18 år i början av maj .Han ska bli såååå firad<3


 Ses kanske om  1 månad och 10 dagar. x x x


Kommentarer
Sandra Marinoni

sv; tusen tack för ditt svar :) det låter riktigt intressant! önskar att jag just nu inte hade ett jobb så jag bara kan åka någonstans! men den dagen kommer den med :D

2011-03-24 @ 16:43:53
URL: http://marinoni.blogg.se/
Caroline Karlsson

Ibland måste man våga. Bara dra.

2011-03-24 @ 17:17:46
URL: http://lisacarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback