Tankar som går i mitt huvud just nu: Prio ...

img_0323 (MMS)

Tankar som går i mitt huvud just nu: Prio ett tanken innan jag drar iväg utomlands/annan ort så måste jag ta körkort. Jag kan inte bara skjuta fram det.Min plan var att ha körkortet till sommarn så ska fan fullfölja det.Har bokat in en körlektion och halka nu iaf.Ska boka uppskrivning och uppkörning till den sista feb/början av mars om tider finns så jag hinner plugga som fan nu denna månad för sen ska jag ha det! Tänker köra upp i Hallsberg är min plan. Min andra tanke som går i mitt huvud: För ca 1 månad sen köpte jag MIST smink foundation+puder och min hy har verkligen blivit dålig sen jag började använda sminket. Så ett tips köp aldrig MIST produkter de täpper bara igen din hy Ush tänker aldrig shoppa något mer därifrån tycker heller inte personalen som jobbar där är bra. De har alltid nytt folk varenda gång man är inne i butiken som varken kan sin sak eller är utbildade.Min tredje : Pengar. Det känns som om det går åt pengar hela jävla tiden. Körlektioner, resande, ätande m.m. Jag vill försöka lägga undan så mycket det går så att jag har en back up ifall något skiter sig när jag flyttar men det är svårare gjort än sagt. Det är utgifter hela tiden men men det löser sig.                              Nu har jag skrivit det negativa. Kan försöka skriva lite positivt också.Min första positiva tanke: jag ska flytta . Det känns spännande och roligt. Kommer uppleva nya platser och är övertygad om att jag kommer hitta fantastiska nya människor att spendera tid med. Min andra tanke:  Jag har vart den bästa säljaren på mitt jobb från första månaden jag började fram till nu när jag sagt upp mig. Jag har det i blodet undermedvetet. Jag har lätt för att övertala,manipulera människor. Min tredje tanke: Allt som är svårt tar jag alltid med en nypa salt. Så alla utmaningar jag har framför mig denna månad vet jag att jag kommer klara vilket gör mig glad och peppad!  Nu har jag delat med mig lite tankar. Har ni några tankar eller frågor att dela med er? Ha en fortsatt bra kväll. Pusshey från carrrooo


Kommentarer
Julia Johansson

ENBART för att jag, ditt största hat ska börja på MIST så skriver du så här, hahaha asså äru skön eller :D & ENBART för att jag skaffade bruna linser så skriver du en dag senare att man ser ut som en "älg" i bruna linser hahaha asså Carro helt seriöst, du skämmer bara ut dig mer & mer, det är patetisk. Nu får det räcka. Att du hångla upp Pierre framför mig & Fid var liksom droppen, men ändå fortsätter du hålla på...lägg ner nu för fan, ta tag i ditt liv ffs.

2011-01-28 @ 01:24:03
URL: http://Scenbloggen.com/juliajohansson
Caroline Karlsson

För de första läser jag inte ens din blogg längre det slutade jag göra för ett jävla bra tag sen. Angående linserna så är det min åsikt så synd att du tar åt dig hela jävla tiden? Jag var skit full den kvällen. Minns inte ens när jag steg in på ritz och det är ingen ursäkt jag vet.Jag tar fullt ansvar över mitt beetende. Jag mådde sjukt dåligt under flera månader för jag fick höra av massa tjejer på ditt jobb att du och Fidan hållt på efter jag och Fidan gjort slut  och jag trodde på det. Jag var så jävla besviken på både dig och fid. Dig hade jag hälsat på i skolan, vi hade träffats genom gemensamma kompisar så den tidpunkten hatade jag dig!!När jag var sådär full måste jag ha tänkt att jag ville hämnas eller något? Kan inte säga hur jag tänkte då i det ögonblicket eftersom jag inte minns. Kan ju glädja dig om att jag aldrig skulle strula med Pierre i något annat tillstånd ush. Dig och Pierre skiter jag fullständigt i. Den enda jag bryr mig om som jag sårade var Fidan.... Har sen i efterhand pratat med Fidan om allt och väljer nu att tro på att ni aldrig gjort något hur mycket än Jasna och company snackat om er... Om du vill kan vi snacka om allt om de känns bättre? Jag hatar inte dig Julia. Jag hatade dig innan jag valde att tro på Fidan men då var allt redan gjort.

2011-01-28 @ 02:02:31
URL: http://lisacarolines.blogg.se/
JASNA !!

Vet du vad Carro ... att du sitter där bakom din jävla dator och skriver av dig om dina känslor, för all del men ge fan i så mycket som att ens tänka tanken att du ska nämna mitt namn !



Jag fattar att du tyckte om Fidan, att du var ledsen och att det inte var kul att höra saker när man precis gjort slut men hur ska du ha det ?!



Om du väljer att tro på Fidan och allt han säger dvs sanningen om att inget har hänt med någon av oss, SLÄPP det då istället för att sitta där och pika, adda mig på Facebook och skriva en massa strunt på chatten, sluta upp med att titta snett på mig på krogen och tro förfan inte att du ska få min BÄSTA vän med dig bara för att du säger " jaaa men du får gärna bli med oss ut, det är inte dig jag hatar ..det är Jasna"



Jag har inte gjort dig ett jävla skit Caroline, inget... att jag är VÄN med Fidan, det är hans och mitt val !







Du kan inte ha det både och Carro, har du valt att släppa honom och faktiskt insett att det varken har varit eller är något med Fidan så måste du sluta för fan!

2011-01-28 @ 08:26:09
Caroline Karlsson

Jasna varför jag ogillar dig är för att du har vart så jävla respektlös mot mig och Fidan när vi var tillsammans. Man stöter inte på killar som har flickvän och du vet med dig att du har gjort det så säg inget annat.    Jag har släppt allt efter jag pratat med Fidan efter er julfest. Jag tror inget nu?. Jag är glad för hans skull att han har tjejkompisar.  Jag har fan aldrig Addat dig på Facebook och skrivit massa strunt vad snackaru om?! Det var i sommras...?Kan du  sluta vara så besatt av  mig ? Du sitter och läser min blogg och ringer till Fidan direkt om det står något. Jasna du om någon är verkligen den falskaste människa jag någonsin mött. Tänker inte ens skriva ner allt du sagt om alla människor för det är bara så onödigt. Människor i dig omgivning är trött på allt ditt skitsnack dom är trötta på alla påhitt och konspirationer du har... En sista fråga så du menar att du aldrig sagt något om Fidan och Julia? Äre ett skämt eller ??? Du om någon har ju vart hjärnan bakom alla rykten och det vet du om besatta Jasna. Angående krogen vill du att jag ska vinka och se glad ut eller för det tänker jag aldrig vara mot dig för du är patetisk.

2011-01-28 @ 11:00:34
URL: http://lisacarolines.blogg.se/
Sanna

Hej tjejer! Tänkte bara för en gång skull säga vad jag tycker och jag tänker inte längre ta någons sida eller parti, jag är inte inblandad i erat triangel drama men det påverkar faktiskt inte bara er, utan även era vänner.. Jag är så sjukt trött på all dramatik som har med Fidan att göra!! Jag förstår att ni alla har olika åsikter men jag kan faktiskt säga att jag förstår Carro, det klart det är jobbigt att få höra saker om den man tycker om och älskar..! Julia jag tror att du fattar, det var ju inte så kul när du fick höra saker om pierre och andra tjejer när ni hade ert uppbrott, eller ?

Bokstavligen talat så är det bara Carro som faktiskt har haft en relation med fidan och då fattar jag inte vad ni andra har att klaga om! (om nu inte Julia har gjort en fuling och haft något för sig med honom, och skulle det vara så tycker jag att det är extremt fult iom)

2011-01-28 @ 11:33:11
Sanna fortsättning

Att Julia är "vän" med Jasna och Julia viste hur mycket Jasna gillade fidan )

Jag tycker bara att hela den här grejen är så dum! Carro har faktiskt rätt att fortfarande ha känslor för sitt ex! Och att man tar åt sig, Julia över att hon skriver sin åsikt om stället där du ska provjobba ät väl lite att ta allt personligt, lite överdrivet! Och ni allihopa har någon gång pratat skit om varandra så spela inte ängel någon av er! Hoppas bara att allt det här löser sig, men det gör det nig när Fidan lämnar Örebro (om han nu ska göra det eller om det oxå är ett drag i spelet) ni är alla söta tjejer och nu borde inte ha några problem att hitta killar :)

Nu har jag iallafall sagt mitt, ha det bra nu !!

2011-01-28 @ 11:40:41
Sanna

Och Jasna , en blogg får man väl skriva vad man vill på, eller? Vissa skriver om mode, smink och annan materia.. Och hon kanske skriver om sina känslor och åsikter.. Jag hade nog oxå skrivit mycket om vad jag känner om jag bloggade!!

2011-01-28 @ 11:45:27
Anonym

Håller med Sanna te 100%! Släpp Fidan detta är så sjukt patetiskt!att ni orkar lägga er i carros liv fattar ja inte har ni inget bättre för er en att läsa hennes blogg o ta åt er!De är vell endå Carro som startat denna blogg o hon lär ju ska få skriva va hon vill i den o om ni stör er på de så ge fan i o läsa den då svårare en så lär de ju inte ska va eller hur! Är så trött på att jävla skit snack bakom ryggen o är de något som nån har att säga så säg de irl istället för att spama på carros blogg!jasna om du läser de här nu så tänk på va du skriver o säger om dina medmänniskor! Allt de här jävla offrandet pågrund av en kille som inte vill ha nån av er är de värt de? Ne skulle inte tro de!släpp de för i helvete! Så jävla ovärt fatta! Skärp er tjejer o bete er vättigt o vuxet för de här är som en jävla lekskola! Nu får de va bra!

2011-01-28 @ 12:04:06
Natta!!!

2011-01-28 @ 12:04:50
Julia Johansson

Jag håller med på jättemånga punkter av er som kommenterat. Varför jag ens läser carros blogg är för att hon strulade med Pierre. Vilket ni allihopa skulle göra om ni varit tsm med en kille i 2år & efter 2v så kommer en tjej & grovhånglar upp honom. Bloggar är till för allt, men när jag får höra att hon vill slå sönder mig, att hon har 'spioner' på mitt jobb, att hon säger att jag är en hora, att hon tror på en massa jävla skitsnack som inte är sant angående mitt privatliv så gåre fan över gränsen när hon var & varannan dag även pikar mot mig. Och vi vet alla att hon läser min blogg, människan är ju ffs besatt av Fid. Jag säger inte att du inte borde vara det, eller att det är fel! Men näru börjar jävlas med mig & mina känslor, mitt privatliv, näru strula med Pierre RAKT FRAMFÖR MIG & Fid - efter att du kollat mig i ögonen & gått fram till Pierre & ljugit om att jag Fid hade gjort ngt bara för att han skulle vilja göra ngt med dig, DÅ GICK DU FAN ÖVER GRÄNSEN.



Jag har vetat allt om vilka som har snackat; Sanna, Natta, Jasna, Therese / hela VM som Natta beskrev det så fint förra helgen..men jag har verkligen inte orkat brytt mig. Eftersom inget har varit sant. Jag har även talat med Fidan i egen hög person om allt & han har förklarat exakt hur allt ligger till. Detta handlade inte alls om Fidan från en början för mig, jag vill inte ha killen, FATTA. Däremot om jag ville så kan jag looova dig att jag skulle ta honom här & nu. Den enda följden som blivit när alla har hållit på & snackat om mig & Fid är egentligen att vi kommit varandra närmare.



& carro, kan du bara snälla säga mig varför du la till ett 'urs' angående Pierre, SNÄLLA, varför?! Så sjukt jävla onödigt. Du var bara tvungen att lägga till det........I'm out. Vi ses ikväll, jasna & sanna haha.

2011-01-28 @ 13:43:29
URL: http://scenbloggen.com/juliajohansson
Caroline Karlsson

Jag försöker gå vidare och släppa allt som har hänt så skiter i både dig Jasna och Julia. Jag bryr mig inte om er längre. Fidan får göra som han vill. Han får ha vilka vänner han vill. Har ni något att säga mig så kan ni ringa mig . Ingen behöver ta någons parti utan det här är mellan oss. Vill någon av er prata med mig så ta chansen och gör det nu. Tänker inte ta det här snacket nästa gång vi ses på krogen utan är det något så kan ni ringa mig nu och inte sen. Julia hade jag velat slagit dig så hade jag gjort de för länge men ser ingen menning i det hela. Pierre hade också en egen vilja så försvara inte honom haha.  Skit i och läsa min blogg istället så ska du se att livet blir enklare. Din blogg skiter jag fullständigt i!!!

2011-01-28 @ 15:15:07
URL: http://lisacarolines.blogg.se/
natta

haha ska säga en sak julia! du säger att carro haft spioner på vm?! de var de egoistiska ja har hört ja antar att de är mej du syftar på, men vet du vad ja har känt carro nästan hela mitt liv o vi har alltid vart sjukt tajta så är de konstigt när ja får höra en massa skit o se en massa skit med mina egna ögon att ja säger de te min bästa vän?!nej de är inte konstigt alls! då få vell ni andra lära er o hålla käften om de är en hemlighet o inte visa tendeser att de faktiskt stämmer!ja kan säga att ja har inte snacka skit äver huvud taget de ska du ha jävligt klart för dej! fan ring carro istället julia du tyckte ju massa om henne så ring o säg de istället för att ta de såhär!

2011-01-28 @ 16:55:23
Caroline Karlsson

Exakt håller med ring mig om det är något!jag hörde allt Julia vad du sa om mig i frimis kön i lördags!! Hörde med egna öron du prata inte lågt precis så du är inte mycket bättre själv...

2011-01-28 @ 17:12:19
URL: http://lisacarolines.blogg.se/
Julia johansson

Nu ljuger du för dig själv Nathalie, eller så var du bara så där oansvarligt full som Carro brukar skylla på förra lördagen. Du sa till mig att du tyckt att jag var en bitch, att du ville slå mig på jobbet, att du "hatade" mig pga av att Carro är din vän osv. Själv sa jag bara som det var - Det är inget mellan mig o fid & det har aldrig varit men även att jag visste allt om vilka som snackade o att jag hört att Carro hade sina "spioner". Det var inte jag som kom på det uttrycket & jag har som jag precis skrivit redan sagt till dig i lördags om "spionerna". Efter det var du ju så himla kramgå, ville gå med mig till frimis, sa att du tyckte jag var en sån himla bra tjej & lalala. Varför så suris nu helt plötsligt, det är fortfarande exakt samma sak som jag säger ju som jag sa i lördags till dig.



Ja förstår inte riktigt va ja ska ringa Carro o snacka om? Detta? Det här är ju bara skit alltihopa. Om det är ngn som verkligen gjort fel & varit respektlös så äre ju Carro själv som gjorde som hon gjorde med pierre, det är enda andledningrn varför jag varit förbannad på dig carro. Man gör inte så mot varken sitt ex eller ngn som du så fint förklarade förut "brukade hälsa på i skolan o hade träffats genom gemensama kompisar.



Nu tycker jag vi lägger ner det här. Jag trodde kanske att jag skulle få ut en ursäkt eller ngt men wth, vi går vidare.

2011-01-29 @ 12:49:13
URL: http://Scenbloggen.com/juliajohansson
Natta!

Haha ja sa att ja tycker du är en bitch o allt för ja tror ibte du är oskyldig!ja ville inte gå med dej te frimis ja gick ju med Benny knappast med dej!ja pratade till och med me Carro i tele då så försök inte!ja tycker inte om dej o de kommer ja aldrig göra för ja tycker du är falsk som inte kan stå för de du gjort!vet som sagt att du inte är helt oskyldig har sett dej i Fidan på förfester när du klängt på honom så är de!de är inte Carro som dka ve om ursäkt! Så Julia sluta hitta på snälla!blir bara mer arg på dej en va ja redan är! Räcker med att ja är inblandad i den är jävla skiten men hitta fan inte på saker om mej! Jag är verkligen inte den som är kramgo mot dom ja inte gillar o dom ja kallar för bitch så är de!ja skulle inte haft nått emot dej om du kunde stå för hur du beter dej o att du inte kan va ärlig! Gillar inte folk som snackar en massa skit o som inte kan stå för sina handligar! Så dra inte in mej mer ffs utan lös de med carro o sluta va så egotrippad o se dina egna handligar i de här!!

2011-01-29 @ 13:20:31
Julia Johansson

hahahaha, vem äre som ljuger, är falsk & inte kan stå för sina handlingar? Lägg ner för fan. Jag vet att du prata m carro? du sa ju till o med när vi stod utanför arbetsförmedlingen 'nu smsa carro lalala' haha. lägg av. & vadå att jag drar in dig? Det var du som kom fram till mig o ville prata med mig i lördag?! o det är du som sitter o kommenterar massa bullshit. jag förstår att du måste försvara dig för att du inte vill framstå som 'dålig', men vafan, du vet precis lika väl som mig att jag inte sitter här & hittar på grejer.

+ Klänga på Fidan har jag ALDRIG gjort, snarare tvärt om ;*

2011-01-29 @ 13:45:32
URL: http://scenbloggen.com/juliajohansson
Natta

Oki visst jaha ja som inte kan stå för mina handligar mm hoppas du mår bättre sj när du håller på o myttar!ja vet va ja sagt o gjort så lägg ner nu Julia!du ja såg de med egna ögon att du klängde på Fidan så lägg ner!ja jag ville höra din version o så men nästa gång ja ser de ute kanske ja ska va otrevlig som du vill inga problem för mej!haha ursäkta tror du att du kan komma o säga åt mej att ja är dålig de ska du veta!de är du som borde tänka dej för hur de beter dej mot andra! Är de nått du vill mej så snälla säg de irl är du snäll!

2011-01-29 @ 17:28:28
Julia Johansson

ska du va otrevlig mot mig som jag vill? när har jag sagt det liksom haha!? varför skulle jag vilja det?! & när har jag sagt att du är dålig? jag skrev 'jag förstår att du måste försvara dig för att du inte vill framstå som 'dålig'' - framstå dålig, mot carro. För att du var så himla gullig mot mig den där lördagen + allt annat. Jag har aldrig sagt att du ÄR dålig. Ta en svenskakurs vetja.

Tro va ni vill för i helvete :)

2011-01-29 @ 18:55:48
URL: http://scenbloggen.com/juliajohansson
Nate

Haha men lägg ner nu Julia du framstår så sjukt patetisk närdu hållet på så här!varför skulle ja framstå som dålig mot min bästa vän?! Ok om du tycker att ja va gullig mot dej när ja sa att ja tycker att du är en bitch o allt så visst!pallar inte me ditt skitsnack längre Julia igentligen borde du vakta din tunga för du borde hålla dina öron o ögon öppna istället för att ljuga om andra för de kanske finn dom i din närhet som börjat tröttna!tar inte de här med dej på de här viset utan vill du va uppkäftig så va de irl istället!har inget imot att ta de irl!

2011-01-29 @ 19:17:17
Sanna

Girls, Girls take it easy ;) natta låt henne snacka hur mycket hon vill här .. Återstår att se om hon tar det med dig på jobbet på måndag :) som vi alla vet så har folk en tendens att föra mycket snack och liten verkstad !! Lägg ner blogg tjafset och ta det Face to Face ;)

2011-01-29 @ 21:10:06
Julia Johansson

Nu kom mammasanna från ingenstans :) weho, det här blir ju faktiskt bara roligare & roligare :D Håller med dig på en punkt där sanna, mycket snack & liten verkstad, som fidan sa att carro hade sagt 'hon vill slå sönder dig julia' haha asså shit va vi garva.



natta du sa 'jag TYCKTE du var en sån bitch, eftersom carro, din barndomskompis inte gillade mig & du 'fick inte' gilla mig då. men att du egentligen alltid tyckt att jag verkat vara en sån rar och snäll tjej'. Förneka det om du vill, men det var vad du sa & jag bara lyssnade.



Jag har inge mer o säga, allt handlar åter igen bara om att jag varit förbannad på carro efter det hon gjorde med pierre. Jag är ingen dryg kaxig bitch som gillar att bråka. men jävlas ngn med mig o mina känslor, med mitt privatliv. Då äre väl för fan klart att jag hugger tillbak!? Det skulle ni också gjort tjejer.

2011-01-29 @ 21:37:18
URL: http://senbloggen.com/juliajohansson
Sanna

Men snälla julia, sluta spinn vidare på det här nu!! Allt jag säger är bara att ta det på måndag istället för att ta det via en allmän bloggsida som faktiskt alla kan se ..

Fattar inte varför du ska komma med smeknamn, var "mammasanna" det bästa du kunde komma med? Hahah gulligt , snälla tilltala inte ens mig, vill inte ha något att göra med dig iallafall .. Have a Microsoft life :)

2011-01-29 @ 23:52:07
Sanna

Det här blir mitt sista inlägg, så att Carro kan få ha sin blogg ifred :) jag vill och är inte längre inblandad i det här jävla dramat! Den ända som jag tydligen kan lita på är natta (iom att jag inte känner Carro) är det något som någon vill säga till mig så kan vi ta det Face to Face ;) allt det här är sååå pinsamt och så patetiskt!! För mycket mellanstadie nivå !! See yah!

2011-01-30 @ 00:23:39
Caroline Karlsson

 Har vart på kryssning så har ej  haft tillgång till internet.  Pallar inte sitta mer och skriva. Har skrivit sanningen och hur det känts och sätt ut från mitt håll och hur du/ni väljer att uppfatta allt skiter jag fullständigt i. Så kom inte och säg  att jag hittar på  för det gör jag inte... Jaha så nu är jag besatt av Fidan ?? Hahah  du skojar hoppas jag. Du vet ingenting så håll bara käften. Klart jag fortfarande bryr mig om Fidan men det är på ett helt annat sätt, ett vänskapligt sätt. Vi har fan vart tsm  och jag älskade honom av hela mitt hjärta men  gått vidare nu. Men fortfarande kommer jag alltid bry mig om honom och hans familj och det är inget som någon kommer kunna stoppa mig i från att göra. Jag tror du känner likadant för Pierre. Jag är intr besatt av för att jag bryr mig.   Helt ärligt Julia uttala dig inte om saker du inte vet ett skit om eller tror du vet.   Tycker att alla istället  bara lägger allt bakom sig och går vidare.  Fidan får ha vilka kompisar han vill och jag säger till er att jag är glad för hans skull. Han är singel och han gör precis vad han vill. Ta honom Julia om han nu vill det? Orkar inte ens bry mig längre allt är bara löjligt och du Julia kommer aldrig få en ursäkt från mig , aldrig haha .

2011-01-30 @ 06:39:41
URL: http://lisacarolines.blogg.se/
Julia johansson

Sanna gumman det är du själv som valt att lägga dig i. Haha jag älskar att du ba "jag tar ingens part" sen köru ALL-IN för Carro & Natta hahaha.

Carro, om du tror att jag inte vet ett skit så kan jag rakt upp & ner säga att jag vet ALLT. Sen så undrar jag varför jag ska "ta" honom bara för att han vill ha mig? Det är säkert vad du skulle ha gjort, men vi är två helt olika människor. Att du skulle be om ursäkt trodde jag egentligen aldrig att du skulle göra, "du var ju full & minns inte nått".

Alla verkar hur som helst överens om att vi går vidare, låt oss därför göra det.

2011-01-31 @ 17:50:56
URL: http://Scenbloggen.com/juliajohansson
Caroline Karlsson

Härmed avslutas dusskussionen för jag pallar inte. Du spinner bara vidare och du blir bara mer och mer patetisk. Du tror verkligen att jag tar åt mig av allt du skriver. Inte ett skit. Du tror du vet vilka punkter du ska trycka på men jag garvar bara åt dig.

2011-01-31 @ 19:39:49
URL: http://lisacarolines.blogg.se/
Julia johansson

Då garvar vi tillsammans :)

2011-01-31 @ 21:53:53
URL: http://Scenbloggen.com/juliajohansson
Sanna

Julia jag föreslår att du taggar ner och inte skriver mitt namn en gång till på den här sidan eller någon annan heller för den delen ! Jag tänker inte ha någon diskussion med en liten "wannabe american hiphop-gangsta" bitch som är från HOVSTA och som står och skriker "vem ar duu, vem ar duu" på jobbets rökgård !! Please lek inte något ;) haha !!

2011-01-31 @ 23:04:24
Julia Johansson

hhahahahahahahhah saaayyy WHAAT!!! nej ja skoja ;D va i helskotta snackar du om?! HAHA! Detta var för kul, hotar du mig nu också? Annars vad om jag upprepar ditt namn SANNA? Varför lägger du dig ens i? Allt handlade om att jag fortfarande gillade Pierre när han grovhångla med carro framför mig. Du har inget med saken & göra, skaffa dig ett liv. Jaaa jag älskar näst in till allt som har med hip hop att göra & för ca 3år sen hade jag alltid lösa kläder? & vadå wannabe american? Jag är halvamerikan, va snackaru om?! "wannabe american hiphop-gangsta" bitch det vare bästa på länge!!

2011-02-01 @ 19:54:54
URL: http://scenbloggen.com/juliajohansson
Sanna

Julia jag hotar inte, det är bara en varning .. Jag kan be om ursäkt för min lama "name calling" ;) det är fel av mig att använda mig av "person angrepp " .. Om man kan kalla det för det ..jag har inget otalt med dig och jag tycker ingenting om dig .. Det enda jag har blivit fullproppad med är snacket om dig och Fidan .. Saken är bara att jag reagerar så starkt just pga att jag har känt och känner att Jasna väljer bort mig för hans skull /: och vi har inte pratat sedan i fredags, och det är jobbigt för mig ! Jag vill inte ha något krig med dig iom att jag inte känner att det finns någon grund för det.. Jag kan vara rak och säga att jag ber om ursäkt för det jag skrivit till/om dig.. Sen kanske du inte bryr dig men jag gräver ner strids yxan nu.. Jag orkar inte mer bara /:

2011-02-02 @ 01:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback