Dagens shopping .. Jag är nöööjd

img_1865 (MMS)

Dagens shopping .. Jag är nöööjd


Kommentarer
Madde

Hej! Tänkte kolla vart skjortorna är köpta, har letat länge efter en militär grön sådan men har inte haft någon lycka :/ bra köp iallafall och bra blogg ! :) / Madde

2011-01-26 @ 00:00:14
Caroline Karlsson

Hej sötis. Den är från Åhléns och kostade 49:- grymt snygg är den på. Har även en grön militärskjorta från HM så kika där också :)

2011-01-26 @ 00:06:39
URL: http://lisacaroline.blogg.se/
Madde

Tack så mycket för svaret :) jo jag har läst din blogg ganska länge nu och jag tycker att du verkar vara en fin person och Jag tycker inte att du förtjänar all skit du får av folk! Stå upp för dig själv gumman !

2011-01-28 @ 11:14:43
Caroline Karlsson

Tack dina ord värmer. Den senaste tiden har det verkligen vart mycket missförstånd mellan många personer och mig. Man får istället lära sig av misstagen. Jag är en jävligt trevlig människa och står upp för mig själv. Du verkar va en gooo tjej du med :)

2011-01-28 @ 18:40:08
URL: http://lisacarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback