BILDBOMB

Här kommer lite bilder från veckan som gick. Bilderna är snodda från mammas kamera. Vart inte bra på en enda bild men skitsamma slänger upp några iaf.


Hahahah så jävla söööt räv som kolla rakt in i kameran . Räven satt och stirrade i 10 minuter.

Vackra gotland.  Det var sjukt härligt att ta promenad längs med vattnet.

Roukar eller hur de stavas?

Här är vi i Finland hos mina sysslingar. Han i rosa heter anssi och är mammas kusin och bredvid är mammas syster sari. I bakrunden sitter jag och mina kusiner.

Jag och Vilma. Blev lite flumm skulle försöka göra en ful grimash.

Till vänster mamma, rosie, morfar och  johanna.

Påväg hem så hamande vi först i kön med bilen. Vi åkte med båten Silja Line Europa.
Ledsen att jag inte har några mer "roliga bilder" från veckan som var...Det blev en väldigt rolig intensiv vecka . Det är alltid kul att träffa sina finska släktingar. Man skrattar konstant . Imorgon blir det jobb och sen ska jag ringa och boka uppkörning för körkortet. Hoppas hopppas det finns någon tid i feb månad.

God natt sov gott!

Kommentarer
Vilma

snygg bild:)

2011-01-31 @ 16:33:11
Caroline Karlsson

Hahah visst är den? Saknar er min sockertopp<3

2011-01-31 @ 19:24:26
URL: http://lisacarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback