Tack för idag!

Tack för idag mina finska girls! Blev ett rump pass med Jannariina & Miranna.  Vi satsar på bra kropp till London som vi drar till om endast 1 vecka! Jag är en sådan person som tror att efter en träning så blir det resultat hahah.
 
Totalt är vi 11 tjejer i London samtidigt wuhuuuu. Men 8 av oss åker dit ihop från Västerås. Åååååå så jag längtar. Det är det enda jag tänker på just nu och som motiverar mig till att plugga. För man vill ju inte åka till London och känna att man gjort skit ifrån sig. Jag vill ha känslan att jag gjort det bästa jag kan och att jag sedan bara kan få slappna av och ha kul i London. Jag har i alla fall pluggat Macro hela dagen och kan hela skiten utantill! Så nu får vi bara hoppas det kommer rätt typ av frågor så kommer jag få ett bra betyg (förhoppningsvis)! 
 
Suddig bild från Åre! Men här är vi!
 
Ååå idag har jag även vart duktig och fixat böcker för de kommande två kurserna. Så slipper man tänka på det efter London.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback