Find tomorrow

Idag blev det förbi skolan för att rösta fram en ny styrelse i vår förening som heter mälekon. Därefter gick jag förbi gymmet och sprang cirka 4,5 km. Imorgon ska jag till sats för en PT timma och träningsupplägg.  Jag är så busy nu förtiden att jag inte hinner plugga. Jag måste verkligen skärpa mig och börja prioitera skolan nu. Vi har 2 tentor om 3 veckor. Ahhhhjuste Emma som är en av mina bästa vänner, hon bor i Oslo. Hon ska också till London med oss 7 tjejer från klassen. Så totalt 8 tjejer i London kommer bli galet kul. Jag vet att min skrivning inte är sådär jätte sammanhängande. Jag kan skriva bättre om jag lägger ner tid. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback