Blogga

Jag har bloggat totalt sedan 2008 alltså från 16 års ålder! (måste säga att jag skrev mycket bättre när jag var 16) Först på dirtycarrouu.blogg.se  och sedan på devote (men den raderade jag). Såååå totalt 6 år som bloggare. Jag har alltid tyckt att det varit kul att få dela med mig av små moments av det jag gör om dagarna. Det har nästan varit som en dagbok för mig. Att kunna gå tillbaka och se vad jag gjorde den dagen osv... Men på senare tid har jag börjat fundera om jag kanske ska sluta blogga. Sluta dela med mig av mitt liv. Men ändå så älskar jag att skriva. Är dock inte personlig i bloggen som jag var för 3,5 år sedan. Jag kan känna att det är så mycket roligare att dela med sig när man bor utomlands  vilket jag inte gör nu. Här i Sverige ser ungefär mina dagar likadana ut. Så jag får se, det kanske blir mindre inlägg. Jag vet inte vad som har hänt med mig. På senare tid har jag fått lust att radera allt jag har. Instagram, facebook, bloggen och bara good bye. Är det ett tecken på att man börjar bli mognare eller ett tecken på att jag börjar bli anti teknologi?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback