Yesterday

Igår anlände jag till centrum kl 22.00 där mötte jag upp Emma som redan va där då hon flög från Oslo och jag Skavsta. Direkt när jag kom fram var det bara att göra sig iordning till pubcrawl(stavning). När man går från bar till bar vilket sedan avslutades i en nattklubb. Vi hade skit kul och beslutade ett moget beslut att dra hem vid 3 tiden. Helt sjukt vad billigt det är i Polen!!!! Vi är båda chockade över priserna. Nu sitter jag på ett café och äter frukost och Emma är på rundvisning i stan. Jag hade ont i huvudet imorse så jag kunde inte följa med. Jag har nämligen haft ständig huvudvärk i 9 dagar nu :( men just nu har den försvunnit, tror jag behövde sova lite extra. Idag väntas det shopping på schemat när Emma är klar på rundvandringen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback