Warsaw review

Warsawa har verkligen vart så j*vla kul! Jag och emma har nog skrattat varje minut tror jag. Vi har tagit vara på alla ögonblick och hunnit med massor. Jag är verkligen så himla glad att jag åkte och emma var en riktigt bra resekompis. Alla beymmer släppte och man bara njöt av ögonblicket . love it. Det har hunnits med shopping, sightsing och en hel del festligheter. Hostellet vi bodde på var amazing där vi mötte så många roliga människor alla från olika nationaliteter. På kvällarna var vi på pubcrawl, att gå från bar till bar som avslutades med nattklubbar. Som tur var så hade vi cirka 500 meter hem från stans nattklubbsgata. 
 
Höjdpunkterna på denna resa
*Allt var hur billigt som helst! Mat, alkohol, you name it. Allt.
*Warsawa är en vacker & fin stad som har precis alla affärer som London fast till ett betydligare billigare pris och mindre människor
Hostellet Oki Doki var verkligen top notch. Ett hostell där man träffade massa männiksor och vi hade roligt 24/7
*Vi mötte massor av roliga männskor ute på klubbarna. Klubbarna stängde klockan 5. Öl kostade mellan 6-16 :-, en drink kostade mellan 15-40 kr. 
*Gångavstånd till det mesta
*Oförglömliga minnen
 
Nu är jag tillbaka i Sverige och saknar Warsawa hur mycket som helst. Jag fick sån ångest när jag satte mig på bussen tillbaka till warsawa flygplats för att ta mig tillbaka till Sverige då vi hade det såååååå amazing. Det blir lätt så när man har umgåtts med människor man haft så kul med. Kommer sakna människorna massor  men förhoppningsvis ser jag några av dom snart igen. Igår landade jag i Stockholm och sov en natt där på ett båthotell vid gamla stan och nu är jag tillbaka i Örebro. På tisdag har jag hemtenta från tisdag-torsdag. Och sedan är jag faktist lite sugen på att dra någonstans över helgen igen.....det drar verkligen i fingrarna. Jag vill åka igen. Men samtidigt flyger jag till Åre i slutet på januari och det kostar en hel del också då jag ska bo där i 4 dagar med vänner. Hur som helst så känner jag att jag njuter av mitt liv som singel och trivs med det. This is life. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback