This is fuckin awesome

Dessa dagar i Åre har vart så jäkla kul!  Jag älskar kontrasten att byta ut den vanliga vardagen med plugg & träning till att bara kunna släppa loss, do crazy things till exempel som att springa ut i bikini och rulla sig i den kalla snön, att inte behöva tänka på hur mycket klockan är. Man mår verkligen bra av miljö ombyte oavsett i vilken situation man än är i. Ett miljö ombyte får en att tänka på hur mycket man älskar livet. Nu helt plötsligt tycker jag att det ska bli skönt att komma tillbaka i rutiner och är "taggad" på skolan igen. En sådan livsstil som att festa i 4 dagar i rad, inte bry sig om tiden, äta pizza till frukost, middag & kvällmat fungerar ju inte i längden. Men kul för 4 dagar var det! Nu i helgen eller rättare sagt imorgon åker jag hem till Örebro och spenderar en lugn hemma helg med min bror, mamma , pappa och min katt Mirre. Det ska bli så skönt att bara vara hemma. 
 
P.S. Jag är skit glad för idag fick jag veta att jag skrev ett VG på hemtentan vilket betyder antingen ett A eller B, det trodde jag aldrig när jag var klar med tentan. Detta behövde jag! Motivationen är tillbaka på topp 
 
 
Jag och min fina vän Jannariina 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback