The world comes crashing down when you come around

Såg precis på den 3 timmar långa filmen The Wolf Of Wall Street efter många rekomenderingar (heter det så?). Vad tycker jag då? Det var en allt en för lång film för att jag ska kunna sitta stilla så pass länge. Tråkigt att se på film själv juuu, alltid roligare med sällskap :p  Jag kan inte säga att jag inte gillade filmen och jag kan inte säga att den var superbra heller. Jag ger den 5/5. En film om börsen & hur viktigt det är att sälja in sig i det man gör och hur det kan ta en långt i karriären. Dock är ju Leonardo en amazing skådespelare! Han kan göra allt trovärdigt med inlevelse. Gilllar frasen " If I can choose poor or rich, I fuckin chose rich" 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback