The beginning

År 2013 har inte vartit mitt bästa år, faktist ett av mina sämsta år om jag måste erkänna.  Jag har stoppat mig själv så mycket att jag glömt bort vem JAG är. Men om jag nu ska försöka se tillbaka på saker som jag i 2013 gjort och som jag har bra minnen ifrån så är det. 
 
2013 höjdpunkter
x I februari reste jag till Rom med min fina kompis Nathalie. Vi åt god italiensk mat, träffade massor av roliga människor och det blev en hel del fest och skratt.
x I Maj var jag i barcelona i 5 dagar och njöt. Åkte linbana, besökte ett gammalt slott, solade på stranden , besökte en världskänd nattklubb och shoppade. 
x I juli var jag 2 dagar i grekland och 14 dagar i Albanien och reste runt om i landet. Jag åt allting ute, frukost, lunch, middag, kvällsmat. Njöt av värmen och hade en bra tid. 
x Den 28 augusti började nollningen och jag började studera International business management i Västerås. 
x För att peppa mig ännu mer så ska jag vara stolt över min prestation på högskolan. Jag har hittils haft väldigt bra betyg.
x Utöver det så ska jag också vara nöjd att jag bott halva året av 2013 i Norge och haft en fin tid. Jag har träffat människor som idag är mina vänner. Jag önskar dock att jag njöt mer av tiden när det varade. 
 
År 2014 - Mål
x Leva i nuet
x Uppskatta det jag har
x Njut mer av det jag gör
x Resa så mycket jag kan 
x Bry mer om mig själv 
x Sluta oroa mig själv om vad andra tycker & tänker. Jag förstår inte varför jag har börjat med det när jag aldrig gjort det innan. Skärp dig Caroline. I will. 
x Inte försöka vara alla till lags hela tiden. Alla kan inte gilla mig.
x Ta det mer lugnt
x Träna mer
x Uppleva något nytt jag alltid drömt om
x Älska mer, sluta hata
x Inte dra mig till människor som stjäl min energi
x Skaffa nya vänner för livet
x Bli mer självsäker
x Sluta stressa över saker
x Skaffa mig ett extrajobb
 
En rolig sak som jag ser sjukt mycket fram emot är att jag ska åka till Åre studentvecka med 3 tjejer från klassen den 26-30 januari. Vi flyger från Stockholm till Åre som tar 1 timma. I Åre kommer vi bo i en lägenhet mitt i centrum där allt händer. Dagarna kommer spenderas i backen med snowboardåkning och förhoppningsvis kvällarna kommer spenderas på nattklubbar med hundratals andra studenter. Jag ska njuta av varje sekund! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback