Good night

Idag har jag inte haft mycket tid över till annat. Jag håller nämligen på med en hemtenta i organizations basics. Den ska vara inlämnad och klar imorgon så har cirka 600 ord jag måste skriva klart inför imorgon klockan 17. Därefter känner jag nästan att jag måste fira! Jag har ju suttit spikad här vid datorn sedan 12 imorse... Att skriva business engelska tycker jag nästan är enklare än att skriva vardaliga meningar konstigt nog? Men men jag är inget geni i överhuvudtaget att skriva och har aldrig vart. Men hoppas på ett B men blir glad om jag får ett C. Nu ska jag sova God natt!! tråkgit inlägg I know bjuder på en bild från Warsawa när vi var på Bank club.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback