ÅRE!!

Vi har det underbart i Åre här uppdaterar jag lite snabbt vad som sker! Jag o Frida landade med flyget i åre runt 1 tiden igår och sedan tog vi min svenska längsta taxiresa på 8 mil  till vår lägenhet . På kvällen gick vi ut på Bygget och hade världens roligaste och galnaste kväll alltså! Skratta tills jag krampade i magen och kom inte i säng förens klockan 6 imorse. Klockan 9 imorse gick väckarklockan på och vi drog ut och åkte snowboard. Chillat lite i backen, ätit god mat och nu är vi hemkomna efter en heldag ute! Nu ska vi powernapa och göra oss redo för utekväll nummer 2!  Bild från backen. Det blåste så j*vla mycket när bilden togs så jag har ingen som helst anning om hur jag lyckades med denna pose alltsåååååå haahah.
Idag hittades det en död 20 åring i backen :( Rip till den killen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback