Life

Hello
Som ni har märkt så har jag inte uppdaterat sådär jätte mycket på sistonde vilket jag håller med är tråkigt!
Jag har i alla fall haft massor att tänka på gällande mitt privatliv som jag nu håller lite privat. Försöker ordna upp saker i mitt liv för att jag ska må bättre. 
Idag har jag i alla fått tag i en studentlägenhet mitt i stan. Det är föredetta hotellrum så all inredning medföljer så det ser verkligen ut som ett hotellrum, lööööve it med badkar åååå det är så fint. Mitt på Skrapan i Västerås, jag är så lycklig! Det kommer underlätta så mycket att bo mitt i stan. Jag kommer att kunna spara mer pengar för då slipper jag busskort, taxiresor, jag har sats gymmet nära, alla affärer precis nedanför, jaa.... mitt liv kommer bli mer enkelt med andra ord.
 
I torsdags förra veckan hade jag tenta i marknadsföring och nu på torsdag har jag tenta i bokföring. Så nu är det bara och hålla i och kämpa! Ekonomi linjjen är inte alltid så lätt som man tror . Om jag är spontan nog så kanske jag och en kompis drar utomlands på fredag.  
 
Bjuder på en bild från haloween då jag & Caroline var cats , mjjauuuu.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback