Back in västerås

Nu är jag tillbaka i Västerås efter 6 stycken sjukt bra dagar i Oslo. Två nya kurser har precis börjat , den ena heter organization basics och den andra heter cost and management. Den sistanämnda kursen har vi tenta i om exakt 30 dagar...Såå det är full rulle som gäller nu. Fick även veta mitt betyg från Marknadsföringen och jag fick ett C som gjorde mig lite besviken...Hade hoppats och trodde att jag skulle få B. När jag tänker över det så får jag vara nöjd ändå efter den lilla tid jag la ner på markandsföringen då all min tid lades på bokföringen. Nu ska jag ta och äta något och se på serier  för idag har jag vart produktiv och förtjänar en paus! 

Goda maten jag åt igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback