Work

Kan berätta att det är slut mellan mig och mitt ex. Han har besöksförbud för många anledningar. Men allt har sin mening! Jag glädjer mig ändå att tillbringa mer tid med mina vänner. Jag är ledsen om jag glömt bort många vänner men nu är tiden kommen att tillbringa mer tid. Ikväll ska jag träna och ha filmkväll med Viktor. Viktor är fan bästa killkompisen i Oslo. Mer kul kan man inte ha. I mars kommer Siri tillbaka från Manilla så jag glädjer mig. I februari så kommer bästa jossan och Elin och hälsar på. Jag har också blivit vän med natha Steen igen efter 1,5 år som ovänner. Jag älskar er mina fina vänner <3 jag är så glad att jag har er och jag ska fan visa att jag uppskattar er.


Kommentarer
Louise

hoppas det ordnar upp sig Carro,
länge sen vi sågs eller hördes, jag saknar dig!

2013-01-27 @ 17:56:30
Caroline

Hej gumman! Jag saknar dig med faaan. Vi får ta tag i detta & ses <3

2013-01-28 @ 18:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback