True

Detta året är jag , jag. Mitt största nyårslöfte är att inte utsätta mig för situationer utan kontroll. De flesta misstag som gjorts är med alkohol i kroppen. För de som känner mig vet att jag är en bra människa men för mycket av det goda gjort mig okontrollerbar som har lett till många dumma val och ångest. Men detta år är mitt år att bevisa för mig själv att jag kan ha kontroll. Jag är en bra människa och många fler ska få se den sidan av mig. Det är aldrig försent för förändring och jag är positiv till vad detta år har att erbjuda mig. Ibland måste man bara ta tag i sig själv och göra något. Det är lätt att man hamnar i samma spår. Många väljer att låta det bli så. Skit i andra och gå vidare. Hittills har året startat fab och jag glädjer mig till vad som väntar. Jag känner mig fräsch. Detta är en ny start till någonting fantastiskt!

Lots of love, Caroline
P.S. Ta vara på de som verkligen älskar dig. Lägg inte ens ner energi på någon som vill dig dåligt eller som försöker få sig att framstå dålig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback