Life

Det är nu jag börjar förstå. Varför jobbar jag bort mitt liv just nu? Så svårt när man har två jobb man verkligen gillar. Jag vill spara pengar det är därför jag gör det. Men om jag dör imorgon? Vad var menningen med allt? Att jag jobbade sönder de 5 sista månaderna av mitt liv och glömde alla jag älskade för att jag skulle kunna ha det bra som student. Alltså det får mig att tänka om så mycket. Allt som hänt är bara bra. Jag kommer verkligen tänka igenom detta nu och ta åtgärder. Min heltidsjobb kommer jag behålla men jag kommer nog kolla upp mitt extrajobb lite till för jag behöver verkligen tid för mina vänner även om jag gillar mitt extrajobb. Hoppas att allt löser sig. Det händer ganska mycket i mitt privatliv just nu. Försöker bara stay positiv. Ska på förhör nästa vecka även fast jag avböjt så har polisen tänkt att att ta detta vidare fast jag inte vill så menar de på att det inte ligger i mina händer längre. Så really jag har inget val. Vill egentligen lämna allt bakom mig och gå vidare men har fått flera samtal och är tvingad på förhör. Så idag har jag mått dåligt hela dagen så det var skönt att träffa vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback