Don't let peoole ruin your day.

Min dag har verkligen inte börjat bra. Skyndar mig tidigt på morgonen till min doktor men så är de 40 minuter försenade (som vanligt!!!). När jag väl får min tid så lyssnar han inte som vanligt. Det slutar med att jag säger till honom att han är den sämsta doktorn jag någonsin mött och går därifrån. Seriöst Norge har sämsta läkarvården jag någonsin varit med om?? Sedan skyndar jag mig till jobbet och när jag gått av bussen så inser jag att någon tagit min plånbok :S haha alltså vilken morgon. Andra människor ska inte få förstöra min dag. Jag tycker synd om alla människor som måste stjäla eller som hatar sina jobb. Men alla har ett val och kan förändra sin livssituatuon om man verkligen vill. Allt går med vilja.
Jag om någon förtjänar inte att man stjäl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback