Energin flödar

HejHejHejHej
Idag har jag njutit av det underbara vädret. Jag är ledig fram till måndag så dessa dagar kommer jag att bara ta det lugnt & njuta av solen och att få mer tid att tillbringa med vänner. Vi är ett helt gäng mestadels norskar som ska se fotbollen (sverige matchen) ikväll vid fästningen. De visar matchen på en stor bioduk utomhus. Vädret är helt fantastisk så det kan inte bli annat än bättre. Jag möter fortfarande så underbara människor hela tiden. När tar de slut egentligen? Aldrig. Man väljer själv vilka man vill umgås med. Jag väljer att umgås med människor som ger mig positiv energi. Människor som inte tar min energi. Människor som låter mig få vara mig själv.Alla är guldvärda. Imorgon ska jag köpa mig en ny digital kamera och i juli så blir det en ny iphone så till dess får bloggen vila lite. Men när jag väl fått min iphone blir det blogginlägg flera gånger per dag som jag brukade göra när jag hade iphone.

Haha ursäkta min pose men jag blev faktist knuffad bakåt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback