good bye my lover

Hej
Gör ett svensk inlägg. Jag har kommit till en punkt då  jag känner att jag längtar hem. Jag är otroligt trött på att jobba för 60 spänn i timmen vilket man tjänar när man jobbar i London. Du sliter arslet av dig och inte får några pengar för det. Jobbar du fulltid så får du ut en 8000 svenska efter skatt vilket suger. På dom pengarna ska du betala mat+boende+resor(svindyrt),övrigt. Jag har tidigare klarat mig otroligt bra på de "lite" pengar man fått men nu känner jag bara att jag har fått nog och leva såhär såkallat spartsamt levande. Det har hur som helst vart jätte kul att få spenderat 1 år i England och provat på att leva the London life i ett halvår. Jag har upplevt såååå (utropstecken) mycket saker i London som jag alltid kommer att ha med mig. Jag har även mött helt underbara människor och utvecklats som person. Men allt roliga har sitt slut och sista kapitlet börjar närma sig nu.
Det ska bli otroligt skönt att flytta hem samtidigt som jag alltid kommer ha london i mitt hjärta. Alla fina minnen jag fått.
Det ska bli skönt att komma hem. Jag har världens bästa familj. Jag kan inte önska mig något bättre.
love Caroline.xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback