I mitt huvud

Hej
Det har inte blivit så mycket update på sistonde. Jag lever i allafall & är okej.
De senaste två veckorna så har jag varit förvirrad och funderat vad jag entligen vill med mitt liv. Jag har aldrig kännt att något jobb kännts rätt om jag tänker långsiktigt. Bartender,modell,extra,teknisksupport, kundservice,säljare osv är jätte kul för stunden men är inget jag kan se mig göra långsiktigt. Jag som person är väldigt driven av mig & vill jobba med något jag kan se mig göra resten av mitt liv.Jag har de senaste veckan tänkt vad jag vill vara om cirka 10 år och det kommer vara en lång väg att nå dit men jag är beredd att börja nu än för "sent". Jag ska nämligen ta tag i studierna och börja studera om 1 år.
Förutom jobb så saknar jag mina vänner. Det finns inga som ni <3
Jag saknar min familj. Jag saknar alla filmkvällar,godis,skratt,trygghet.
Jag saknar min katt. finns inga ord hur mycket jag saknar min katt.
Jag önskar att jag hade min egen lägenhet i london.
Ibland så känner jag mig så ensam och önskar att alla i ovanstående text var här eller att jag är där.

Jag skulle kunna göra listan lång vad jag saknar eller önskar att jag hade. Det är viktigt att istället tänka på vad man har och inte på vad man inte har. Alla människor tror jag har sina stunder när man känner sig förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback