Tisdag

Heeej här har ni några bilder från reklamfilmen jag gjorde för några veckor sedan. Kan berätta lite roligt skvaller. Några dagar efter filminspelning så ringde direktorn och försökte bjuda ut mig men jag tackade snällt nej. Igår träffade jag en känd mediaprofil nämligen jamie redknepp och hans pappa harry som är manager för tottenham.Hur som helst så är min tunga så svullen så kan varken äta och prata. Jag verkar ha en blåsa på tungan och sedan har det blivit en infektion som spridit sig i hela min tunga så det gör så j*vla ont. Har tid hos doktorn imorgon. Tapper som jag är så ska jag jobba ikväll. Får försöka att inte prata.hehehe. Och lite mer nyheter: Igår började jag plugga kursen Engelska C så jag kommer behöva åka till sverige inom 3 veckor och göra provet och prov i Psykologi A i nov. När jag har läst de kurserna så kommer jag förmodligen komma in på den utbildningen som jag vill. Ganska höga intagningspoäng så därför läser jag kurserna för att få mer meritpoäng då det är områdeskurser till programmet jag söker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback