At stansted

Hej babes Jag uppdterar inte så ofta längre(jag vet). Har nämligen så mycket att tänka på att bloggandet får lida. I alla fall nu sitter jag i london- stansted flygplats och väntar på att mitt flyg till Kanarieöarna ska anlända. Ska bli kul att träffa mina föräldrar & att ha semester. *Har lämnat in min engelska bokrecension.(läste engelska Dracula på 450 sidor) *gran canaria 1 vecka *elin luuk kommer och hälsar på mig mellan 3-7okt. *Jag far till sverige mellan 7-11 okt för att göra prov i engelska C & träffa min familj +vänner en snabbis. *Jag har fått en liten ny kusin, Simon. *Jag har från och med idag 1,5 månad att läsa ett nytt ämne Psykologi A.(har tidigare i skolan läst idrottspsykologi men det räknas som ett annat ämne) *Jag har sökt universitet & jag får svar i dec om jag kommer in.Photobucket Pictures, Images and Photos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback