Destination London

Hej. Idag bär det tillbaka mot London. Under dessa dagar så känns det som att jag har hunnit med ganska mycket i Örebro. Jag har gjort prov i psykologi A, blivit 20 års firad av min släkt, *något hemligt inför jul*, blivit bjuden på mat hos farmor & farfar, klippt lugg (nu fattas bara nya hårfärgen), varit på loppis, tagit en heldag i wadköping, shoppingrunda på marieberg(som slutade med att jag tappade bort plattången jag köpte så jag kom hem mer eller mindre tomhänt), fikat & lunchat ute, gosat med min katt varje dag, lekt med mina kusiner. Tyvärr har jag inte spenderat så mycket tid med mina vänner då jag ville denna gång spendera med min familj och släkt. Men mina vänner är alltid välkomna till London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback