I'll be fine.

Hejsan jag tänkte bara säga att jag lever. Har vart i London över helgen och kan beskriva kortfattat vad jag har gjort; kollat champions legaue finalen, tränat på gymmet Reebok, twillight marathon, cykelturer i London, shoppingtur på oxford street, vadslagning, massage, bilturer, råkat tappat mina favvo solbrillor,ätit god mat. Jag har njutit av livet. Har blivit lite ändringar angående Sverige. Eller ändringar och ändringar jag köpte en ny biljett vilket betyder att jag stannar 4 dagar extra, jippie. Att ha semester är det bästa som finns. Jag ska verkligen ta vara på varje dag och njuta över min semester. Först Sverige i 3 veckor, Gran canaria i 1 vecka och slutligen en sista minuten till någon annan del i världen. Jag håller på att försöka fixa lägenhet i London så jag ska på ett möte den 20 juni och ha serious talk. London börjar bli så nära nu... Snart är jag en av dom. En av alla 50 000 london svenskar som finns registrerade i London. Synd att jag missar midsommarfesten i Hyde park med alla svenskar men förhoppningsvis så kommer det fler grymma kvällar! Nu ska jag fortsätta njuta av min kväll och kolla på Jersey shore. Imorgon är jag ledig, fredag,lördag och söndag så det blir en slapp vecka.

Bilden är tagen från bilen. Här gifte sig Will och Kate!
Ha en fortsatt trevlig dag , love carro x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback