Helgen som var...

Min helg har vart toppen. Har alltid roligt i London.
Övningskörde lite på Ikeaparkeringen i london.Har lagt upp en film på facebook när jag parkerar. I england så har man ratten på högersida och vänstertrafik. Jag har blivit så inne i vänstertrafiken nu så det känns konstigt att behöva tänka högertrafik när jag kommer till Sverige. Inom de närmsta dagarna ska jag fixa bevis så jag kan börja övningsköra i England och ta körkort, bra va? Med det körkortet kommer jag kunna köra i Sverige när jag hälsar på.Förresen varför vi var på Ikea var för att köpa ahlgrens bilar hehe.
Hemsk bild men men. Efter vi vart på Ikea så satte vi oss vid en pub precis vid vattnet och drack cider.
Bilden tagen från bilen på Big Ben.
Balkonghäng. Lyssna på bra musik & drack bla rose & vodka.
Jag på kvällen.Så himla mysigt att sitta på balkongen & chilla.
x x x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback