Electric chabel

hellluuu. Jag åker till Sverige den 21 juni-11 juli. Det ska bli kul att träffa alla vänner+familj+katt och och ha ledigt! Dessutom kommer vän/vänner från England och hälsar på i 6 dagar så det blir kul att visa lilla Örebro. Sen förhoppningsvis( jag har bestämt att det ska bli av) så blir det Sthlm över en dag för något spännande med elin luuk. Ni får se på bloggen senare om det väl händer! hehe.
Såhär ser jag ut just nu:
Nu ska jag fortsätta att kolla From Prada to Nada. En typisk tjejfilm som är bra och rolig.
x x x

Kommentarer
zara

jaaa vad roligt carro! jag är ledig typ hela din hemvistelse, perfekt ju! måste ses flera gånger än en gång då ju! miss you. hoppas du har det guld :) <3

2011-05-30 @ 18:59:54
URL: http://zarahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback