Boomerang

Hej. Nu är jag som sagt tillbaka i England. Kan berätta planerna vad som kommer att hända i mitt liv dom två kommande månaderna. Igår sa jag upp mig från jobbet med 1 månads uppsägningstid. Varför? För jag ville jobba för ett företag där jag kan utvecklas. Att man kan jobba hårt och det ger resultat dvs att man får en högre position eller bättre lön. Jag ser större chanser att i London hitta ett företag som vill utvecklas med mig plus att det är en helt annan värld i London vilket också är en anledning till att jag flyttar. När jag väl är i London så kommer jag satsa stenhårt på det jag älskar. Jag ska lyckas. Jag slutar mitt jobb den 17 juni och drar till london samma kväll med alla mina resväskor fullpackade med kläder,saker m.m.. Några dagar senare flyger jag till Sverige och stannar till den 11 juli. Drar till London för 1 vecka. Därefter reser jag från London och har semester i Gran canaria i en vecka. Sedan hem till London i slutet på juli och därefter satsar jag på jobb i London. Kommer vara så skönt att få 1 månads semester och vara 100 procent utvilad innan jag satsar.
x x x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback