The end of the story.

HejHej

Förlåt om jag var död men jag glömde min adapter på hotellet:( dvs den som gör att jag kan stoppa in mina svenska elektroniska saker i engelska uttag.  Nu är det fixat! Jag har köpt en ny  i matbutiken. puuhhh nu kan jag andas ut. Ikväll ska jag på bio med min bosniska vän/granne Emina. Hon är så himla goo. Båda har lika dåligt tålamod fast hon är fan värrre än mig! Vi ska se unknown. Imorgon jobbar jag 4,5 h och efter det ska jag och Semira upp på stan och köpa extensions!! wuhu sen blire utgång med SVENSKA gänget. Det blir jag,anna,silvia,aidam,semira och kanske Anja om anja blir frisk. Ska bli såååå kul att lära känna alla. Vi  är verkligen typ  enda svenskarna här i bournemouth. Vi ska köpa pizza och vara hemma hos anna först & sen drar vi till Aruba och vart kvällen slutar får vi seee. 

Här kommer en bildbomb från de senaste dagarna:

Hörde att ni hade väldigt snöigt i sverige..Här är det strålande sol och vår.



hatar mitt hår. Extensions imorn då!!

Mysigaste rummet. Fick engelsk frukost på hotellet 2 dar i rad fööör gott.

pusss på er hjärtan <3
x x x


Kommentarer
Sandra Marinoni

hejsan! du har ett mail att kika på :) kram!

2011-03-11 @ 23:09:53
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback