Do what you love. The love will find you.

Att få resa är det bästa jag vet. Jag känner mig som mest lyckligast när jag får göra miljöombyten.Träffa nya människor. Värsta känslan jag hatar att ha är när man gör samma sak dag in&ut.Allt är likadant. Allt fungerar likadant. Samma människor osv. Instängt. Det var en av anledningarna till att jag lämande Sverige. Jag lämande allt. Med mig hade jag en 15 kg tung resväska plus handbagage & mig själv. Jag trivs så himla bra att vara själv. Jag skulle kunna åka jorden runt helt själv. Många människor är lite för bekväma och lutar sig för mycket på andra människor. Det är dom som inte kommer någonstans i livet om dom gör så är det bara tur. Ibland behöver man ta det där steget även om det känns läskigt. Att våga & ta för sig en utmaning. Man blir stark av det. Om man förlorar så vet man att man försökte vilket är bättre än att man aldrig försökte. En sak har jag också tänkt på. Förut hade jag skit mycket panik om att jag skulle starta företag direkt efter skolan. Vara rik innan 23 års ålder. Ha allt fixat lixom....Nu tänker jag helt annorlunda. Jag tänker inte stressa. Allt sker när det känns rätt. Man ska inte stressa. Varför stressar alla?  Mina arbetskollegor på mitt jobb inspirerar mig så himla mycket. I teamet jag jobbar är jag yngst. De andra är mellan 24-45 år. Dom får mig verkligen att känna att jag inte ska stressa fram i livet. Jag tycker det är så skönt. Det är som en lättnad. Jag vill för mycket hela tiden men dom har fått mig att tänka om. Ålder är bara en siffra. Det är vekligen så  och det är så skönt att känna den känslan. Jag är 19 år och har verkligen hela livet framför mig. Jag känner mig klok för min ålder. Jag gör det som är bäst för mig själv. Många i min ålder gör inte det som är bäst för dom själva. Många offrar så mycket för andra personer och  i slutändan kommer dom inte få ett skit för det förutom förlorad tid. Stanna upp och tänk om det verkligen är rätt. Gör om, gör rätt. Jag älskar verkligen att få skriva ner mina inre tankar. Jag kan  gå djupt in på saker  och ting men när det kommer till att utrycka sig muntligt kan det bli så fel. Så fel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback