Summer is almost here.

Idaag har vi ätit ¨på mcdonals. Jag & Anja har hjälp Anna att städa hennes lägenhet då hon ska flytta. Sedan var jag med emina och vi kollade film en stund tills hennes knäppa room mates kom och förstörde så då drog jag hem.

Anja & Semira påväg till donken. så jävla najs vääääder idag. Kändes typ som en svensk sommarkväll.

Jag,Anja & Anna är beroende av beef jerky. jävla gooottt.

annas " snygga moderna" dammsugare

Jag & emina handla massa choklad på asda och köpte filmen en natt på museum2. Hann inte se så jätte mycket då hennes rumskamrater va värsta bitchiga så då stack jag hemåt så vi ska se klart den en annan gång.

Dagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback