PARTY WITH MY SWEDISH FRIENDS

Heeej
Igår var jag Emina och hennes tyska vän på bio. Vi såg unknown. SJUKT BRA FILM! Jävlar  vad bra den var. Man fick tänka hela tiden. Älskar sånna filmer. Ikväll blire party party. Vi ska vara hemma hos Adiam först och förfesta och sen sticker vi till aruba. Ska försöka ta lite bilder med min iphone så ni får se mina svenska vänner. Imorgon flyger mamma & pappa till Thailand ni får ha det så bra<3 är så himla orolig över min katt Mirre att han ska behöva vara själv i 2 veckor :(


Salt & vinäger ska ni lära er är sooo ENGLAND. Blev en rose+körsbärsvin kommer självklart inte dricka allt. Det är 5,5 % och är smaskens. Tillsammans med chipsen så gick det på exakt 6 pund cirka 65 svenska kronor. Not to bad ha?


Från bion igår. Emina till höger och hennes tyska vän till vänster.

Spännande snart får jag en ny bloggdesign till min blogg gjord av en super duktig tjej som verkligen lyssnar på kunden. Hon har prickat in allt rätt tack.

x x x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback