LONDOOOOOOOON

I söndags fick jag & Nathalie för oss att dra till London. Vi sov hos våran vän Steven som bor vid canary wharf.
Slänger upp lite bilder från söndagen & måndagen i London:

I bussen påväg till London. Tar cirka 2,5 hours.

vacker utsikt från stevens lägenhet. I love london.

steven var gullig och lagade mat åt mig & natha när vi anlände.

Steven and his cat Charlie who looks like  alien haha

Nathalie is a really good friend <3

Me in china town.

Natha " matade " en ekorre utan att ge den något. den vart besviken.

Piccadilly circus.

Starbucks såklart

Steven & Nathalie


Jag & Nathalie tog tunnelbanan. Inte de mest enkla men vi kom fram till slut. Det var så himla kul för vi hoppade på fel tunnelbana och insåg att det var fel. natha hoppade ut ur the tube medans när jag skulle öppna så stängdes dörren och den vägrade öppna. hahaha asså natha höll på att kissa på sig. Jag garvade sönder.

En sak är säkert. Here we come London. Om 2 månader så lovar jag er aatt jag bor där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback