Have just booked a flight to Sweden @ RYAN AIR

Den här bilden tog jag när jag precis skulle på planet från Sverige till London. Hihi har nyss bokat flyg till Sverige. Landar i Skavsta 23.30 på natten den 5 maj. Åker Tillbaka till England den 16 maj & då går planet från London -Gatwick 18.30 & är framme 20.00 i London. YEYYYY.  Är såååå glad att jag äntligen får hälsa på Sverige & nu är jag extra glad för jag fick högre lön från sverige än vad jag räknat med så nu kan jag lägga undan massor eller spendera. Ska nog beställa hem lite kläder från nellytill sverige som jag sedan tar med mig till england. En sak är bra med att bo i England för jag handlar fraktfritt från Asos.com och får det hemlevererat dagen efter till min dörr. wuhu på det.  Jag är happy. Mina föräldrar vet inte om att jag bokat utan jag tänkte komma med nyheten när dom kommer hem från Thailand. Dom kommer bli sååååå glada.

Miss uu all. x x x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback