Friday

Idag har jag,Antonio & ( har glömt bort namnet,oj förlåt haha typist mig och ha dåligt minne) gått på stan och shoppat. Sedan gick jag & Antionio till The slug och åt middag blev en  kycklingrätt + en mojito. Därefter gick vi hem till mig och pratade & sjöng till massa gamla låtar haha. Antionio är en skit rolig,snäll,gullig kille som jobbar på samma jobb som mig. Han kommer att medverka i ett svensk tv program som heter Total Blackout  som kommer visas på kanal 5 såååå håll utkik och heja på honom.
Här slänger jag upp lite bilder från dagen:

Antionio hans blogg ärwww.theshaker.blogg.se  
mojito

Läppstift ,ögonskuggor & en eyeliner. (Inte mina ciggaretter)
Man kan aldrig få för många läppstift så köpte några stycken idag plus fina skuggor.

Såhär ser de röda läppstiftet ut på läpparna riktigt nice.
Imorgon blir det shopping föööör full rulle. Hoppas jag hittar något jag blir kär i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback