21st century girl

Blev lite tröst shopping idag. Det känns tråkigt att lämna Bournemouth på ett sätt. Det är alltid tråkigt att lämna något som man har fått minnen ifrån. Men man kan alltid gå vidare. Har storstädat idag...jag sitter och suckar nu framför datorn. Jag tycker verkligen att det ska bli dystert att lämna allt. Men som tur så är det bara cirka 2 timmars bussresa från London så jag kan alltid hälsa på. Ibland är det bra att vara ledsen. Det är en del av att vara glad.

Köpte mig en fin jacka som jag kan ha till kallare nätter.
Köpte även en väska och ett gult linne.
God natt alla fina själar
x x x

Kommentarer
Luuk

Jag dog lite när jag såg väskan.. fy va fin!!

2011-06-21 @ 11:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback