Naturlig

Hej. Igår plåtade Bo mig och jag blev nöjd. Temat var naturligt så det blev endast foundation & mascara.Jag har många bilder där jag är riktigt sminkad så därför körde vi på naturligt så jag kan visa agencys alla ansikten jag har. Jag är så himla självkritisk vid fotografering och vill att allt ska bli/se perfekt ut. Så fick lite tips igår om att lita på  vad andra tycker och slappna av mer. Jag tycker hursomhelst att det är jätte kul att bli plåtad.
Denna veckan blir fullt upp eftersom jag flyttar från Bournemouth till London på fredag. Ska ägna mig åt tvätt,packning,städning osv hela veckan. Sen så kan jag äntligen slappna av och ha ca 6 veckors semester och få all energi tillbaka med häng med mina svenska vännor, utomlandsresor,tältning, umgås med familj, vara med min katt och bara njuta! Underbart.
Nathalie & jag förra vintern.
x x x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback