Be with people who gives you energy not people who takes the energy.so true.

Att åka genom London till motorvägen som går till Bournemouth skulle vanligtvis ta 30 minuter genom London. Det har tagit 3 timmar. Det är kaos och trafikolyckor äverallt. Om ni kollar http://www.bbc.co.uk/travelnews/motorways/ så uppdateras trafikolckor runtom london. Det är cirka 1 olycka i minuten. Helt sjukt. Så undrar när man anländer inatt egentligen? Jag känner att jag vill åka hem och hälsa på min katt. Han har fått konstaterad struma vilket innebär att han kan äta hur mycket mat som helst med motsatt effekt han att han går ner i vikt. Han kommer behöva äta 3 tabletter varje dag för att överleva vilket kommer bli svårt då han vägrar äta tabletter och är smart som känner lukten om man blandar tabletter i maten. Jag kommer göra allt för att han ska klara sig min 17 åriga lilla bebis :( På tisdag drar jag till Sverige i 3 veckor så då ska jag spendera mycket tid med honom.Ush vad jag saknar honom mycket....Det är något som hela tiden fattas. Önskade att jag kunde ta med honom till London<3 Slutade mitt jobb idag för htc. Ush det kändes jobbigt att säga hejdå till alla. Alla är så rara med olika personligheter. Det kändes samtidgt skönt att veta att jag alltid är lika välkommen tillbaka om jag skulle ångra London.
Önskade att  datorn hade självutlösning så ni kunde se min outfit men tyvärr har den inte det. Har ett sportlinne,paljettkjol,fakepälsväst och mina nitboots.
x x x 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback