Yesterday. Diaster

Juste jag måste berätta om igår. sååå pinsamt.Jag och Nathalie åkte till Kumla för att träffa hennes " dejt" och kolla på film. Killen hade två andra killkompisar där. Den ena försökte stöta på mig på ett omoget sätt . Slutade nästan med att jag fick utbrott och tänkte slå honom men försökte hålla mig lugn. Han satt och kastade vingummi på mig och tyckte det var jätte kul. Klappade min pälsmössa hela tiden? Satte på massa konstiga youtube klipp på människor som klämmde finnar?kul va? De satt och rapade och pruttade så jävla oförskämt. När vi kollade på film kunde de inte hålla käften.De frågade inte mig och natha en enda fråga om oss utan det enda de gjorde var att sitta och prata om sig själva. Tyckte hela kvällen var  pinsam och ville bara åka därifrån..Vuxna människor håller inte på sådär och verkligen inte när man träffas för första gången?  Sen skjutsade nathas dejt hem oss och vips blev han helt annorlunda när han inte var med sina vänner. Han blev snäll,söt och lugn. Varför ska killar alltid försöka vara coola när dem är med sina vänner?  Om ni läser min blogg och som jag sa förut till er. Ring mig om ni behöver experthjälp hur man beter sig mot tjejer. Med ert betende så får ni inga tjejer. eller jo osäkra småbrudar?  I denna åldern vill man ha en stabil kille som är lugn och rolig på ett bra sätt. Inte omogen. Hahah juste nu när jag ändå är igång måset jag berätta om i fredags när en kille skulle stöta på mig. Gissa vad han sa?  " Du har fult hår, skulle vara mycket snyggare med tjock längre hår" Nästa replik var " Du är mullig". Sen märkte han att jag inte brydde mig och Elin sa till honom att sådär säger man inte till tjejer. Då kom han och bad om förlåtelse och att det var ett sätt för att få en tjej intresserad något han hade läst att man skulle säga? hahaha omg om hängde efter oss som en jävla stalker under kvällen..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback