Tänk att utan dina föräldrar skulle du ald...

img_1529 (MMS)

Tänk att utan dina föräldrar skulle du aldrig vara vid liv och dina föräldrar i sin tur aldrig funnits utan deras föräldrar. Den 29 jan drar jag och min mamma över till Finland på släktträff(har sjukt mycket släkt på mammas sida som jag aldrig träffat). Vad jag mest ser fram emot är att träffa min morfar för första gången i mitt liv.Konstigt det låter att skriva morfar när han aldrig vart en del av vårt liv. Kommer bli väldigt blandade känslor känner jag på mig...Jag tycker det är häftigt med folk som har olika bakrunder/historier att berätta. Jag älskar att resa för att upptäcka andra kulturer då det ger en inblick hur olika alla människor är beroende på plats i världen du är född. Något alla ska vara stolta över är sin bakrund. God natt . Imorgon börjar en ny vecka. Nya tag. Vill bara vara lycklig. Men hur ska man göra när inget är  som man önskade att det va.tid läker sår jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback