Ska snart sova.. Såg en såå jäkla fin film...

Ska snart sova.. Såg en såå jäkla fin film nyss. Blev helt tårögd. Glöm aldrig att säga till personer i er närhet hur mycket dom betyder för en dag kan det vara försent...hur skulle det kännas om någon du älskade rycktes bort utan att du hade fått visat och sagt hur mycket du älskade den personen?Tänk på det. Ta vara på tiden och lev i nuet... Om ca 1 månad drar jag utomlands . Vart jag drar är inte bestämt. Jobb är inte bestämt. Jag drar för att jag tror på mig själv och allt annat löser sig med tiden brukar jag säga. Jag känner att det kommer bli väldigt sorligt att lämna alla. För hittar jag jobb och boende så blir jag faktiskt kvar i några månader. Det är det som jag är inställd på. Hittar jag inte något jobb m.m. så har jag iaf försökt. Kommer i alla fall sakna alla sjukt mycket. Mina vänner att kunna skratta med. Dom ställer alltid upp för mig hur många dumma misstag jag än gör. Finns alltid där att prata med. Man känner aldrig någon press på att man måste umgås utan dom finns alltid där. Me Loves u. Kommer sakna min familj massor. Dom har alltid ställt upp för mig. Offrat mycket för att jag ska kunnat få gjort det jag vill och har alltid funnits där för mig . (Haha nu måste jag lära mig hur man sätter på en tvättmaskin Har aldrig gjort det) Det kommer att göra väldigt ont att skiljas från min katt på grund av hans ålder. Vet aldrig när sista dagen är den sista. Han fyller 18 i år och vi är uppvuxna med varandra.vi sover alltid i samma säng varje natt. Han är verkligen speciell, en pratande katt. Alla som känner mig vet hur mycket jag älskar min katt. Han är min number one som alltid stannar. Han sviker mig aldrig... Låter som att jag ska döö men jag ska bara flytta. Egentligen ingen big deal. Det komiska hade ju vart om jag inte hittade något jobb och kom tillbaka efter 2 veckor :D aja nog om det. Allt jag egentligen ville komma fram till var att lev i nuet och visa dom ni älskar att ni gör det. Puss och god natt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback