Searching

HOPPPAS HOPPAS HOPPPASSSSSSSSSSS!!! Så skönt att ha kamrater i andra länder som verkligen försöker hjälpa mig. Pratade nyss med norska espen i mobiltelefonen ( eller försökte prata...norska är inte alltid lätt attt förstå) Espen har hört runt på hotellet om jag kan börja jobba hos dom. Jag skulle få besked nästa vecka. Är inte ute  att tjäna stora pengar utomlans. Vill bara få allt att gå runt . Att kunna betala hyra,mat och lite nöje. Har träffat personalen förut på hotellet och de är verkligen som en familj. Hoppas jag får jobbet. Men man ska aldrig ta ut något i förskott. Kan i alla fall glädjas åt att om jag inte skulle  få  jobbet så har dom gjort allt för at hjälpa mig ... Utan hopp, utan drömmar kommer man ingenstans i livet..... Nathalie skulle komma förbi och sova hos mig efter hon jobbat klart på "konkurs vm media" . En del människor är ju verkligen stalkers. NO names.

HAHAHHA VILL NI SE EN BILD NÄR JAG ÄR JÄTTE LITEN? Har alltid vart sjukt smal när jag var yngre. Det var typ 2an på gymnasiet började jag få former m.m. Bilden är när jag är 11 år och var på min mosters bröllop.


Nu ska jag äta kvällsmat  och sova. Eller juste.... Natha kommer ju hehe då måste jag hålla mig vaken. Have a good night everybody


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback