Mysig middag med mamma och pappa. Jag  gjo...

img_1743 (MMS)

Mysig middag med mamma och pappa. Jag  gjorde en god kycklingsallad med fiberpasta och massa grööönt... Känner att jag mår väldigt bra av att vara själv. Jag känner  att jag inte är beroende av andra människor längre utan känner stor trygghet i mig  själv. Jag har ett eget liv. Mina nära och kära  har också egna liv. Man kan inte vara så beroende av någon annan som jag tidigare har vart. Har verkligen lärt mig massor om mig själv nu när jag vart singel. Jag trivs väldigt bra med av att vara singel. Nästa gång jag skaffar ett förhållande så  vill jag ha mitt egna liv och att den personen fortsätter med sitt liv så man inte behöver vara så beroende av varandra. Om det ska fungera behöver båda känna stor trygghet i sig själva och då kommer det fungera= stadigt förhållande.. Jag är väldigt tacksam hur allt ser ut idag och hur allt blivit. Hade det inte hänt hade jag aldrig lärt mig något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback