Musik into the deep

Beroende på vad jag känner så lyssnar jag på olika musik-stilar. Just nu känner jag för lugn musik som tar en på djupet med bra texter och bra röster.
Här kommer lite låtar jag lyssnar på nu. Skulle va kul om ni kunde lyssna  :)


Ellie Goulding - Home Så himla fin röst har tjejen och sjukt bra låtar.Hela hennes album är amazing.

T.I. - "No Mercy" (ft. The-Dream) RIKTIGT TUNG LÅT MÅSTE LYSSNAS PÅ.


          Ane Brun - Big in Japan Får gåshud av att lyssna på dena fina låt.


       Poets of the Fall - Carnival of Rust  Helt sjuk jävla bra röst och låt love love!!!!!!!!!!!!



I Don't Mind If You Don't Mind- Ron Pope
  Ni vet han som gjorde drop in the ocean?sjukt bra texter..
 



Puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback